Ferie i England

For øyeblikket befinner jeg meg i England, og jeg skjønner at jeg allerede begynner å kjenne følelsen av hjemmelengsel. Det skremmer meg litt, for jeg er bare her litt over en uke på ferie. Jeg savner spesielt kjæresten og tenker at ukene fra hverandre når jeg flytter her vil være mange og tunge. Jeg håper med hele mitt hjerte at vi klarer oss, for det er så trist å måtte gi opp på et forhold grunnet distanse. Det er sikkert mange andre kjærestepar fra videregående og annet som står foran samme problemstilling når det gjelder hva som vil skje videre. Frem til nå har man vært en situasjon der det er beleilig å være med og se hverandre enkelt og ofte. Nå må man begynne å tenke seriøst om forholdet er sterkt nok til å klarer seg og hvordan. Av og til er det kanskje ikke best å overtenke sånne ting. Statestikk og sannsynligheten gir deg en ubehagelig sannhet om langdistanseforhold, men jeg tror det beste er å bare gi faen i slikt og bare gå inn i det med fullt hjerte og stor opptimisme. Dette skal vi klare. Dette vil jeg klare 🙂

Paret

2 thoughts on “Ferie i England

  1. Det går nok kjempefint! Husk at flybiletter til England ikke er spesielt mye dyrere enn innlandsflygninger her i Norge. Selv har jeg en kjæreste som bor i indre troms på grunn av millitæret, og ting blir fortsatt bare bedre og bedre for oss. Vi er riktignok så heldige at han kommer hjem alt fra 1-3 ganger i måneden.

    Men for andre vil det kanskje være en vekker at man ikke egentlig er så glad i hverandre som man trodde (det gjelder vel for det meste de som allerede tenker på å gjøre det slutt fordi de ikke vil ha et avstandsforhold), mens for noen funker det motsatt.

    • Tusen takk for kommentaren! Det var betryggende å vite at det kan gå 🙂 Håper vi får det slik som dere, og at vi kan gjøre det beste ute av det og vokse sterkere som et par.

Leave a Reply

