Ferdig med skole!

Heyho, da var tiden på Nordahl Grieg offisielt over. Vitnemålet fikk jeg i går i posten, og de avsluttende standpunktskarakterene jeg har fått er jeg storfornøyd med. Eksamenskarakterene derimot, spesielt med tanke på en, er jeg mer skuffet over. Likevel, har jeg oppfylt kravene som var oppført i tilbudet fra UEA, og da kommer jeg mest sannsynlig inn, og mer enn det kan jeg ikke ønske. I åpningen til sommerferien hadde selvfølgelig Nordahl Grieg avslutning for vg3 elevene som endelig er ferdig med skolen. Det var utrolig koselig og god stemning, god mat, fine folk og super underholdning med rørende taler, musikk og ros. Har ikke helt fått hodet rundt faktumet at livet som skolelev der er over. Er en litt trist tanke å forlate det fine stedet som jeg har i 3 år levd i. Er virkelig takknemmelig at jeg gikk på den skolen med gode lærere og undervisning, for utdanningen min, og for de fine minnene og vennene jeg har fått der. Stedet har virkelig formet meg som en person, tør jeg si en mer voksen person? Husker første dagen i 2010 når meg og Eidi gikk inn døren til det store, flotte bygget, mer nervøs enn spent. De første ukene hatet jeg skolen og gråt til mamma at jeg ville tilbake til ungdomskolen. Men, plutselig har tre år flydd forbi og jeg sitter nesten igjen og griner i savn etter stedet.

Leave a Reply

