To every corner of the world

Nå som 13 års skolegang er over er verden i våre hender. Selv skal jeg til England, men det er ikke bare meg som reiser vekk. Alle jeg kjenner skal nå ut overalt, nesten som jeg ikke klarer å holde følge! Gutter og jenter skal i militæret over hele landet, til folkehøgskolen og universiteter, ambulanselinjer, politiskoler, jobb, veldedighetsarbeid, verdensreiser og mye, mye mer! Det er sinnsykt spennende å høre fra folk og lese facebook statuser om folk som er lykkelig fordi de er akseptert inn i ulike ting i ulike land! Studier i Bali, avisjobb og veldedighetsarbeid i Afrika, basketball i USA (link for de som er interessert), to bestevenner på verdenssreise er bare noen få eksempler på de mange spennende tingene jeg vet noen av vennene mine skal på. Ønsker iallefall alle lykke til!

Av Julia Lillqvist, linked

Leave a Reply

