Når sommeren flyr forbi

Ja, tiden går skremmende fort. Plutselig har halve sommeren flydd forbi og det er under to måneder til jeg reiser av gårde til England. Kun TO måneder! Men klarer ikke tenke på det akkurat nå, for det er så mye sommerglede og sol, med dagene fullpakket med ferie og avslapping. Så langt har jeg ikke hatt en eneste kjedelige dag. De beste er nok de late dagene i Bergens fine sommervær. Det er tider som de, når solen skinner og alt er så blått og blomstrete, at jeg virkelig elsker at jeg lever i Bergen. I tillegg til sommerens hovedaktivitet (latskap) har jeg også mannet meg til å min årlige Vidden tur fra Ulriken til Fløyen med Karoline. Utrolig slitsomt, men så verdt det.

Meg og Karoline (og balto) på vidden! :D

Meg og Karoline (og balto) på vidden! 😀

I tillegg har jeg da som dere vet befunnet meg i England, men også I Mallorca. Har nettopp kommet hjem fra tidenes mest slitsomme overlevelsesuke i party-Magaluf med 8 av mine venninner. Hva kan jeg si.. Ferien var en interessant en, med både store oppturer og nedturer. Heldigvis er jeg nå hjemme igjen, etter nesten to uker med full fest og drikke, god mat, dårlig internett, strender, varme, søvnløshet, hjemmelengsel, forkjølelse, og sist, men ikke minst; jentedrama. En miks av følelser gjenstår fra den harryturen altså, hehe.

Snart skal meg og kjæresten til Warsawa der umh.. vet ikke enda. Ferien var ganske spontant, så jeg har ikke peiling hva vi skal der nede enda. Supert blir det iallefall 😀

Ps. Tiden flyr fortere enn jeg trodde. I dag er det to år siden det tragiske Utøya-episoden skjedde.. “Når en mann kan forårsake så mye ondt – tenk hvor mye kjærlighet vi kan skape sammen”.

One thought on “Når sommeren flyr forbi

  1. Pingback: “Life is a beach” | A little fledgling

Leave a comment