Hverdagskos

Denne helgen har jeg kost meg virkelig sammen med kjæresten. Vi gjorde ikke særlig mye, men bare koste oss i hverandres selskap. I går gikk vi en tur til byen og spiste softis, og så bestemte jeg spontant at jeg skulle lage middag for oss to. Trenger treningen, for jeg er farlig ulært på kjøkkenet. Er uheldigvis blitt litt bortskjemt med 18 års god mat laget av min kjære mor. Kommer til å savne den når jeg drar bort; mammas måltider. Akk, nostalgia og savn allerede. Så hvis du kjenner til noen gode sider til å lage enkel, billig mat for en “student to be”, så hadde det virkelig vært verdsatt.

Middagen bestod av pitabrød med agurk, tomat, paprika, advocado og kylling til fyll. Til dessert lagde jeg smoothie med jordbør, banan og bringebær med en dash sprit (høhø). Vaksje så verst!

Linket

3 thoughts on “Hverdagskos

  1. Høres så deilig ut med middagen 🙂 Flink du er! Nå sitter jeg og venter på at klokka skal bli 10:30 så jeg kan reise avgårde og bli ferdig! Tusen takk for kommentarene du legger igjen på bloggen, made my day! ❤ Klem

  2. Haha, kjenner til den! Har allerede failet på pappas (hjemme hos oss er han hovedkokken) fløtegratinerte poteter 😦 Så her går det for det meste i taco, kyllingfillet, svinekjøtt, ris, cherrytomater, potet og gresk rømmedressing/sweet chilli saus (i forskjellige kombinasjoner såklart).. Ellers så har jeg laget denne salaten: http://www.matprat.no/oppskrifter/sunne-oppskrifter-god-samvittighet/pastasalat-med-karrikylling
    Enkel og god! Og så er det bare å fylle fryseren med pitabrød & tomatpuré/ketchup slik at du enkelt kan lage pizza når du ikke gidder noe annet 🙂

    // Oppdaget at jeg har glemt å svare deg, vi var ikke på rundreise nei! Vi hadde bare 3 forskjellige steder, i Dubrovnik og Drasnice var vi på “alenetur” tilsammen en uke, før vi dro til Pisak hvor det var 50-års dagsfeiring 🙂

Leave a Reply

