Bursdagsfesten

Heisann! Long time, no see… Grunnen til det er at jeg rett og slett ikke har et 24 timers, 7 dager i uken, spennende liv og har for det meste bare jobbet, spist og sovet. Heldigvis skjedde det endelig noe spennende forrige fredag, da jeg arrangerte en tidlig bursdagsfest/goodbye party. 19 års dagen min er egentlig 2 dager inn I oppholdet I England, men jeg tenkte det ville være mye koseligere å feire det her og nå med alle mine gode venner fra Bergen. Det var deilig å samle en del av gjengen igjen, selv om gjestelisten føltes en anelse mangelfull på venner som uheldigvis for meg ikke befinner seg i Bergen lenger grunnet militæret, folkehøgskoler osv. Lykke har seg at det faktisk var noen som tilfeldigvis var tilbake i Bergen den helgen og kunne rekke besøket, og det gjorde meg spesielt blid av å kunne se dem igjen. Thanks guys (you know who you are) 🙂

Og for folk som kanskje synes geleshots og tequilla med salt og lime er en god ide… Det var farlig godt, og uheldigvis farlig i virkning som et resultat. Så det tror jeg ikke at jeg gjør igjen på en stund, haha.

One thought on “Bursdagsfesten

Leave a Reply

