A rabbit in the spotlight

Ja, det er vell det jeg føler for øyeblikket. Har nå roet meg en smule siden i går, da jeg mildt sagt var et emosjonell berg og dal bane. Vi ankom etter en hel dags reising på campus  i går kveld og fikk fort tak i nøkler til mitt nye rom som jeg skal bo i det neste året. Dette var som sagt på kvelden, så alt var stort, mørkt og skummelt, og jeg ble redd på mange måter. Dagene består av MASSE info (altfor mye) og haugesvis å ta inn. Men med en fin dose tid, tror jeg kanskje blir vant til dette stedet.

CIMG1864Rommet

CIMG1859Kjøkkenet (DEN utsikten!)

CasioPinlig interiør som gjør at jeg føler meg litt hjemme igjen 🙂

3 thoughts on “A rabbit in the spotlight

Leave a Reply

