Birthday girl

I dag ble jeg offisielt 19 år! For å være ærlig har det ikke vært den mest spennende dagen i mitt liv. Jeg er fortsatt i venting til den offisielle oppstarten på universitetet på mandag. De siste dagene befinner jeg meg derfor  i en slags limbo med ikke så mye å gjøre på. Jeg har derimot fått møtt og snakket med noen av de andre folka på min etasje, og alle er kjempehyggelig. Resten av rommene vil bli fylt opp i løpet av de neste to dagene. Ellers har jeg fortsatt hjemmelengsel, men forhåpentligvis vil den følelsen kunne legges litt mer til side når jeg får mye mer å gjøre på her nede.

Som min egen bursdagsgave lot jeg meg kjøpe en dessert som skulle da representere en slags bursdagskake. Naaam, aldri undervurder Tescos dessert utvalg.

 

//Today I’m officially 19 years old. To be honest it hasn’t been the most exciting day of my life. I’m still in waiting for the official start of the university. These last days I find myself in a sort of limbo with little to do. I’ve talked to some of the students on my level, and they all seem really nice. The rest of the rooms will fill up during the next two days. Still a bit homesick. As a birthday treat I bought myself birthday cupcakes. 

One thought on “Birthday girl

Leave a Reply

